Oposicions 2026. Tribunals definitius de les oposicions i distribució dels aspirants. Rectificació errades.
- Concursos y movilidad
- Puesto de Trabajo y Categoría Profesional
- Funcionario
- Interino
- Maestros
- Profesores de Secundaria FP y Enseñanzas de Régimen Especial
- CSIF Informa
16 de apirila de 2026
📢📢 NOVETAT 16 d'abril 2026: RECTIFICACIÓ ERRADES
Resolució de la directora general de Personal Docent i Centres Concertats de 14 d’abril de 2026 de correcció de les errades advertides en la publicació de la Resolució de la directora general de Personal Docent i Centres Concertats de 1 d’abril de 2026 per la qual es fa pública la composició definitiva dels tribunals del cos de mestres que han d’actuar en els procediments selectius convocats per Resolució de 12 de febrer de 2026, es distribueixen els aspirants entres els tribunals dels cossos i especialitats corresponents i se’ls convoca a l’acte de presentació, a la part A de la primera prova i a la part B de la primera prova (BOIB núm. 47, d’11 d’abril). BOIB Núm 049 - 16 / abril / 2026.
Resolució de la directora general de Personal Docent i Centres Concertats de 14 d’abril de 2026 de correcció de les errades advertides en la publicació de la Resolució de la directora general de Personal Docent i Centres Concertats de 1 d’abril de 2026 per la qual es fa pública la composició definitiva dels tribunals del cossos docents que han d’actuar en els procediments selectius convocats per Resolució de 12 de febrer de 2026, es distribueixen els aspirants entres els tribunals dels cossos i especialitats corresponents i se’ls convoca a l’acte de presentació, a la part A de la primera prova i a la part B de la primera prova (BOIB núm. 47, d’11 d’abril). BOIB Núm 049 - 16 / abril / 2026.
- Publicació al BOIB correcció d’errades advertides a la Resolució del director general de Personal Docent i Centres Concertats de 16 d'abril de 2026.
11/04/206. COMPOSICIÓ DEFINITIVA DELS TRIBUNALS I DISTRIBUCIÓ DELS ASPIRANTS OPOSICIONS 2026.
_Resolució de la directora general de Personal Docent i Centres Concertats per la qual es fa pública la composició definitiva dels tribunals del cos de mestres, i es designen els coordinadors i els membres de la comissió de valoració que han d’actuar en els procediments selectius convocats per Resolució de 12 de febrer de 2026, per a les proves selectives d’ingrés, accés i adquisició de noves especialitats als cossos docents, es distribueixen els aspirants entre els tribunals dels cossos i especialitats corresponents i se’ls convoca a l’acte de presentació, a la part A de la primera prova i a la part B de la primera prova. BOIB Núm 047 - 11 / abril / 2026
- Tribunal definitiu cos mestres i distribució dels aspirants.
_Resolució de la directora general de Personal Docent i Centres Concertats per la qual es fa pública la composició definitiva dels tribunals dels cossos docents, es designen els coordinadors i els membres de la comissió de valoració que han d’actuar en els procediments selectius convocats per Resolució de 12 de febrer de 2026, es distribueixen els aspirants entre els tribunals dels cossos i especialitats corresponents i se’ls convoca a l’acte de presentació, a la part A de la primera prova i a la part B de la primera prova. BOIB Núm 047 - 11 / abril / 2026
-Tribunal definitiu cossos docents i distribució dels aspirants
ℹ️ℹ️ AQUÍ👇🏼👇🏼
- 🗓️ Convocar tots els aspirants a l'acte de presentació i a la part A de la primera prova davant els tribunals respectius dia 9 de maig de 2026 a les 9.00 hores del matí als llocs d'actuació que es detallen a l'annex 2 d'aquesta Resolució.
- 🗓️ Convocar a la part B de la 1a prova (procediments 1 i 2) i exercici pràctic (procediments 3 i 5) 10 de maig de 2026 a les 9.00 hores del matí als llocs d'actuació que es detallen a l'annex 2 d'aquesta Resolució.
- 🚨🚨La resta de proves es convocaran pels tribunals al portal de l'opositor i anunciades als edificis pels tribunals.
📌 Més informació 👇👇📲📲