Adjudicacions 2025-26. Llistes Definitives: Tràmit d`adjudicacions urgent per la resta d´aspirants.

  • Concursos y movilidad
  • Convocatorias
  • Puesto de Trabajo y Categoría Profesional
  • Inspectores de Enseñanza
  • Interino
  • Maestros
  • Profesores de Secundaria FP y Enseñanzas de Régimen Especial

8 de abuztua de 2025


LLISTES PROVISIONALS PROCÉS D'ADJUDICACIÓ DE DESTINACIONS DEFINITIVES PER A LA RESTA D'ASPIRANTS (5)

 Documento PDF -Resolució de la directora general de Personal Docent i Centres Concertats per la qual s’aproven i es fan públiques les llistes definitives d'adjudicació de destinacions provisionals per al curs 2025-2026 de la resta d'aspirants a funcionaris interins en centres públics no universitaris per al curs 2025-2026.

              >>> 🖥 Accés a l'adjudicació de destinacions provisionals (Convocatòria 901) (130 places/186 oferides)

 

🚨📒 NOTA IMPORTANT:

  • ‼️👤Pressa de Possesió: És obligatori o perdran la plaça i es una renúncia injustificada i t'exclouran de la llista per dos cursos escolars.
    • 🗓️  El tràmit telemàtic previ a la pressa de possessió s'haurà de fer en 3 dies hàbils des de l'adjudicació definitiva (abans de dia 13 d'agost  de 2025). 

.                       >>> 🖥Enllaç tràmit previ a la pressa de possessió

  • ❌ 👤Renúncia la plaça adjudicada:
    • JUSTIFICADA per embaràs, setze primeres sertmanes després del part, infant menor de tres anys, baixa per Incapacitat Temporal.

.                       >>> 🖥Enllaç al Portal del docent interí > Utilitats > Renúncies i ajornaments

  • 🗓️Termini 24 hores després de la definitiva, i presentar la documentació justificativa en 3 dies.

 

  • ‼️🗓️ Nou Tràmit URGENT del 2 al 4 de setembre de 2025

 

📌 Més informació 👇👇📲📲  

  >>>  Enllaç a la Web de la Conselleria

   >>>  Enllaç al Portal del docent interí

Erantsitako fitxategiak

PARTEKATU