CSIF- El teletreball no es consolida a Catalunya

• Prensa y Comunicación
  • Notas de prensa y comunicaciones
  • Recortes de prensa

2 de mayo de 2023

El teletreball no es consolida a CatalunyaPer escoltar les declaracions, fes clic aquí ----- https://www.rtve.es/play/audios/serveis-informatius-radio-4/teletreball-no-implanta-catalunya/6879091/

01/05/2023Serveis informatius Ràdio 4

La pandèmia va posar de relleu la incapacitat de moltes empreses d'adaptar-se al teletreball, algunes per falta de confiança i d'altres per falta de mitjans.

Tres anys més tard aquest format encara no s'ha consolidat a la comunitat catalana. Segons les darreres dades de l'Enquesta de Població Activa de la Generalitat només el 15,2% de les persones ocupades han teletreballat ocasionalment durant el primer trimestre de 2023. Creix el nombre de persones que han treballat algun dia des del seu domicili respecte el primer trimestre de l'any passat però el percentatge cau en 1 punt si ens fixem en les que han teletreballat més de la meitat dels dies.

Des del CSIF, la central sindical independent i de funcionaris el seu responsable d'administració local a Catalunya assegura que encara són xifres molt reduïdes i que el problema és que les administracions no han fet un diagnòstic de la situació per poder implementar aquesta modalitat