JORNADES AUTONÒMIQUES: Dona i Treball. 8 de març

Mujer y Trabajo

8 de marzo, de 10.30 a12.30h
Sede de CSIF Barcelona

Con Carmen Ruiz Ginard (responsable de Igualdad en Cataluña) y el soporte de la asesoría jurídica de CSIF, con Jordi Romeu.

INSCRÍBETE YA EN:
igualdad.catalunya@csif.es

La Central Sindical Independiente y de Funcionarios (CSIF), sindicato más representativo en las administraciones públicas y con presencia creciente en el sector privado, organiza unas jornadas presenciales, el próximo 8 de Marzo de 2022 con motivo del  Día Internacional de la Mujer, en las se profundizará en temas de actualidad relacionados con la situación de la mujer en el ámbito laboral, corresponsabilidad y conciliación familiar.

CSIF defiende la corresponsabilidad familiar como pieza clave para el avance y empoderamiento personal, social, laboral y familiar de la mujer.

Te invitamos a participar en nuestras jornadas 8M que se celebrarán los días el próximo 8 de Marzo 2022 en la sede CSIF de C/ Bonsoms nº 26 de Barcelona.

JORNADES AUTONÒMIQUES
Dona i Treball

8 de març, de 10.30 a12.30h
Seu de CSIF Barcelona

Amb Carmen Ruiz Ginard (responsable d'Igualtat a Catalunya) i el suport de l'assessoria jurídica de CSIF, amb Jordi Romeu.

INSCRIU-TE JA EN:
igualdad.catalunya@csif.es

La Central Sindical Independent i de Funcionaris (CSIF), sindicat més representatiu en les administracions públiques i amb presència creixent en el sector privat, organitza unes jornades presencials, el pròxim 8 de Març de 2022 amb motiu del Dia Internacional de la Dona, en les es aprofundirà en temes d'actualitat relacionats amb la situació de la dona en l'àmbit laboral, corresponsabilitat i conciliació familiar.

CSIF defensa la corresponsabilitat familiar com a peça clau per a l'avanç i apoderament personal, social, laboral i familiar de la dona.

Et convidem a participar en les nostres jornades 8M que se celebraran els dies el pròxim 8 de Març 2022 en la seu CSIF de C/ Bonsoms núm. 26 de Barcelona.

[[{"fid":"673074","view_mode":"default","type":"media","attributes":{"height":900,"width":1600,"class":"media-element file-default"},"link_text":null}]]

GALERÍA