CONCENTRACIÓ EDUCACIÓ ILLES BALEARS

16 de febrero de 2023

Estimats companys docents, pares i mares d’alumnes:

La Junta de Personal Docent No Universitari, en la que es troba representat el CSIF, ha creat una plataforma reivindicativa per exigir un Acord Marc, amb la finalitat de demanar millores de les condicions sociolaborals del personal docent i del sistema educatiu en general, per tant suposarien un benefici pels docents i els nostres fills en qualitat d’alumnat.

Al comunicat que ha enviat la JPDNU es troba la relació de les peticions realitzades.

Hem de donar una imatge d’unitat per poder fer força a les negociacions davant l’administració, li hem de fer sentir que té en la seva contra a tota la comunitat educativa.

Sembla que una simple concentració no val per res, però si aconseguim que sigui multitudinària, pot significar el principi per aconseguir les nostres reivindicacions, en cas contrari, donarem la raó a l’administració donant per fet que estem d’acord amb la situació dels docents i l’Educació a les Balears.

És per això, que demanem el vostre recolzament i el de les APIMAS amb la vostra presència en la concentració convocada en totes les Illes Balears el dimecres 22 de febrer a les 18:00.

Moltes gràcies.