LLISTES DEFINITIVES CONCURS DE MÈRITS

  • Concursos y movilidad
  • Otros Concursos y Movilidad

6 de July de 2023

PRESENTACIÓ DE LA DOCUMENTACIÓ REQUERIDA Y NOU TERMINI DE RENÚNCIES
-El termini per renunciar és del 7 al 20 de juliol, ambdós inclosos.
-El termini per presentar aquest escrit és del 24 al 25 de juliol de 2023, ambdós inclosos.

INFORMACIÓ CSIF EDUCACIÓN BALEARS

LLISTES DEFINITIVES CONCURS DE MÈRITS

PRESENTACIÓ DE LA DOCUMENTACIÓ REQUERIDA Y NOU TERMINI DE RENÚNCIES

Es troba tot al següent enllaç:

https://www.caib.es/sites/estabilitzacio/ca/concurs_excepcional_de_merits/

- Resolució de la directora general de Personal Docent de 5 de juliol de 2023 mitjançant la qual s’atorga un termini extraordinari de renúncia al procés selectiu d’estabilització mitjançant el sistema excepcional de concurs de mèrits per a l’ingrés als cossos docents a les Illes Balears, convocat per Resolució a de la directora general de Personal Docent de 3 de novembre de 2022.

-El termini per renunciar és del 7 al 20 de juliol, ambdós inclosos.

- Resolució de 29 de juny de 2023 mitjançant la qual es fan públiques les llistes definitives d'aspirants seleccionats que han superat el procés selectiu d'estabilització, mitjançant el sistema excepcional de concurs de mèrits per a l'ingrés als cossos docents a les Illes Balears 

1.- El termini per lliurar la documentació que resta pendent i per seleccionar el cos actiu és del 5 al 20 de juliol, ambdós inclosos. Els aspirants seleccionats han de presentar a través del tràmit telemàtic, els documents que s'indiquen a continuació, segons pertoqui.

a) Els aspirants seleccionats que han realitzat la sol·licitud de participació a la plaça adjudicada a través del tràmit habilitat per aquesta Administració educativa han de presentar els documents següents:

- Un certificat mèdic oficial acreditatiu de no patir cap malaltia ni estar afectat per limitació física ni psíquica que sigui incompatible amb l'exercici de les funcions corresponents al cos i l'especialitat per als quals s'han estat seleccionats.

- Els aspirants amb discapacitat han de presentar el dictamen establert en la base 2.2.3 de la Resolució de la directora general de Personal Docent de 3 de novembre de 2022, excepte que l'hagin presentat dins el termini de presentació de sol·licituds o hagin autoritzat l'Administració per sol·licitar-ho.

b) Els aspirants seleccionats que han realitzat la sol·licitud de participació a la plaça adjudicada a través del tràmit habilitat per una altra Administració Educativa de les signants de l'Acord de 8 de novembre de 2022 han d'indicar a través de quina Administració Educativa varen presentar la sol·licitud de participació a la plaça adjudicada i presentar els documents següents:

- Un certificat mèdic oficial acreditatiu de no patir cap malaltia ni estar afectat per limitació física ni psíquica que sigui incompatible amb l'exercici de les funcions corresponents al cos i l'especialitat per als quals s'ha estat seleccionat.

- Els aspirants amb discapacitat han de presentar el dictamen establert en la base 2.2.3 de la Resolució de la directora general de Personal Docent de 3 de novembre de 2022, excepte que l'hagin presentat dins el termini de presentació de sol·licituds.

- Un certificat negatiu del Registre Central de Delinqüents Sexuals. Els aspirants que no posseeixin la nacionalitat espanyola, o que en posseeixen una altra a més de l'espanyola, a més d'aquest certificat, han de presentar alguna certificació negativa de condemnes penals expedida per les autoritats del seu país d'origen, o del qual siguin nacionals, respecte dels delictes contra la llibertat i la indemnitat sexual i de tràfic d'éssers humans, traduïda i legalitzada d'acord amb els convenis internacionals existents.

- En el cas que els aspirants seleccionats, inclosos en l'apartat b) no indiquin a través de quina Administració han participat han de presentar, a més dels documents indicats en l'apartat anterior els documents següents:

- Títol exigit per a l'ingrés al cos o la certificació acadèmica acreditativa d'haver realitzat tots els estudis necessaris perquè sigui expedit, amb indicació de la convocatòria en què es van acabar i de la data de pagament dels drets d'expedició del títol, o rebut acreditatiu del pagament corresponent dels drets d'expedició del títol. Si la titulació ha estat obtinguda a l'estranger, cal adjuntar-hi la corresponent homologació o bé la credencial de reconeixement de la titulació per a l'exercici de la professió en el cos corresponent.

- Certificat que acrediti el domini de la llengua catalana segons el que determina l'article segon del Decret 115/2001, de 14 de setembre, pel qual es regula l'exigència de coneixement de les llengües oficials al personal docent, modificat per la disposició final novena del Decret llei 6/2022, de 13 de juny.

- Còpia del document nacional d'identitat vigent. En el cas de tenir la nacionalitat d'un altre estat membre de la Unió Europea, cal presentar una fotocòpia del certificat de registre de ciutadà de la Unió Europea, juntament amb la fotocòpia del passaport o document d'identitat en vigor.

- Títol de formació pedagògica i didàctica a què es refereix l'article 100.2 de la Llei orgànica 2/2006, de 3 de maig, d'educació o, si s'escau, la documentació justificativa acreditativa de l'exempció d'aquest requisit segons el que s'estableix en l'apartat 3 de l'annex 2 de la Resolució de la directora general de Personal Docent de 3 de novembre de 2022.

Tota la documentació emesa en llengua diferent al castellà o català ha d'anar acompanyada de la corresponent traducció oficial en una de les dues llengües oficials de les Illes Balears realitzada per un traductor jurat.

2.- Els aspirants seleccionats han de participar en el procés d'adjudicació de destinacions provisionals de la Direcció General de Personal Docent per al curs 2023-2024 i estan obligats a incorporar-se a la plaça adjudicada l'1 de setembre de 2023.

3.- Els aspirants seleccionats resten pendents de nomenament com a personal funcionari de carrera i per tant, restaran exclosos dels processos selectius, en què participin, del cos per al qual han estat seleccionats.

4.- El personal docent funcionari de carrera que ha estat seleccionat en aquest procés per un cos diferent ha d'optar, a través del mateix tràmit telemàtic, per restar en el seu cos d'origen i demanar excedència en el cos pel qual ha estat seleccionat, o bé optar per incorporar-se a la plaça adjudicada del cos pel qual ha estat seleccionat i demanar excedència del cos d'origen. En el cas de no realitzar aquesta opció han de romandre en el cos d'origen i seran declarats excedents del cos pel qual han estat seleccionats.

5.- Els aspirants seleccionats que hagin superat els processos selectius convocats (oposicions extraordinàries i ordinàries) per un cos diferent al qual han estat seleccionats en aquest procés han de presentar un escrit manifestant per quin cos opten davant la Direcció General de Personal Docent en qualsevol dels registres de la Conselleria d'Educació i Formació Professional, o bé, a qualsevol dels llocs que determina l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre del procediment administratiu comú de les administracions públiques. En el cas d'optar pel cos en el qual seran nomenats funcionaris en pràctiques seran declarats excedents del cos pel qual han estat seleccionats mitjançant el sistema excepcional de concurs de mèrits. En el cas contrari, o en el supòsit de no realitzar aquesta opció seran nomenats funcionaris del cos pel qual han estat seleccionats mitjançant el sistema excepcional de concurs de mèrits, i es considera que renuncien a tots els drets derivats del procediment selectiu convocat per Resolució de la directora general de Personal Docent de 16 de desembre de 2022 o per Resolució de la directora general de Personal Docent d'1 de febrer de 2022.

El termini per presentar aquest escrit és del 24 al 25 de juliol de 2023, ambdós inclosos.


 


 

Arxius adjunts

COMPARTIR