Calendari de dies inhàbils per a l'any 2026 a efectes del còmput administratiu

2 de diciembre de 2025

El calendari de dies inhàbils a efects de còmput administratiu de l'any 2026 s'ha publicat al BOIB n 159, de 2 de desembre de 2025: 

a) Són dies inhàbils en tot l'àmbit territorial de la comunitat autònoma de les Illes Balears, a més dels dissabtes i diumenges, les festes laborals d'àmbit nacional i d'aquesta comunitat autònoma que s'indiquen a continuació:

1 de gener

Cap d'Any

6 de gener

Epifania del Senyor

2 de març

L'endemà del Dia de les Illes Balears

2 d'abril

Dijous Sant

3 d'abril

Divendres Sant

6 d'abril

Dilluns de Pasqua

1 de maig

Dia del Treball

15 d'agost

Assumpció de la Mare de Déu

12 d'octubre

Festa nacional

8 de desembre

Immaculada Concepció

25 de desembre

Dia de Nadal

26 de desembre

Segona Festa de Nadal

b) Així mateix, són dies inhàbils en cada municipi de les Illes Balears els dies de les festes locals respectives que consten en l'annex de la Resolució de la consellera de Treball, Funció Pública i Diàleg Social de 25 de setembre de 2025 per la qual es fa públic el calendari laboral general i local per a l'any 2026 en l'àmbit de les Illes Balears (BOIB núm. 129, de 27 de setembre de 2025).

c) Són dies inhàbils de la Seu Electrònica de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, a l'efecte del que preveu l'article 31.3 de la Llei 39/2015, a més dels dissabtes i diumenges, els dotze dies inhàbils que preveu l'apartat a) en tot l'àmbit territorial de la comunitat autònoma de les Illes Balears. Per contra, als efectes de la Seu Electrònica de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, són hàbils els dies que preveu l'apartat b).

Acord del Consell de Govern de 28 de novembre de 2025 pel qual es fixa el calendari de dies inhàbils per a l’any 2026 a l’efecte del còmput administratiu

COMPARTIR