Concurso de microrrelatos: Pola Igualdade e contra a violencia machista 2022

• Igualdad

13 de octubre de 2022

CSIF convoca a II edición do concurso de Microrrelatos: "Pola Igualdade e contra a violencia machista 2022", co obxecto de sensibilizar sobre a igualdade entre homes e mulleres e a importancia da prevención e erradicación da violencia de xénero.

Con motivo da conmemoración do Día Internacional para a eliminación da Violencia contra as Mulleres, 25 de noviembre de 2022, a Secretaria Nacional de Igualdad y Responsabilidad Social de CSIF volve celebrar este certame, ao que poderán presentarse todos os afiliados e afiliadas maiores de idade que estean ao corrente de pago a data de 7 de novembro deste ano.

Os microrrelatos deberán ser textos orixinais, escritos en castelán, cunha extensión máxima de 300 palabras (título non incluido) e coa igualdade e a violencia machista como temática.

A data límite de recepción de envíos será o luns 7 de novembro de 2022 (incluído)

Consulta as bases completas no pdf.

Podes inscribirte e enviar o teu microrrelato nesta ligazón: https://www.csif.es/contenido/nacional/general/349134

ARCHIVOS ADJUNTOS