Oberta la matrícula per als cursos del Pla de Formació Lingüisticotècnica: Capacitació, Diploma de Mestre, i cursos de nivell. Termini fins el 6 de gener
19 de Diciembre de 2012

CSIF informa:

Conselleria ha obert ja el termini de matrícula per als cursos que permeten obtindre el Certificat de Capacitació en Valencià, el Diploma de Mestre en Valencià i el Certificat de Capacitació en Llengües estrangeres.

DURACIÓ DEL CURS

Els cursos comencen la setmana del 4 al 8 de febrer de 2013 i finalitzen del 25 d'abril al 6 de maig. El lloc on s´imparteix cada curs i els horaris es poden consultar quan tries un curs concret del CEFIRE per matricular-te. Cal revisar aquesta informació una vegada s´hagen publicat els llistats definitius per si es produeix algun canvi.

NOTA 20-12-2012: Conselleria no ha especificat encara els horarios dels cursos, hem traslladat les vostres queixes al Servei de Formació del Professorat i ens han indicat que ho faran hui mateix.

DOCÈNCIA I AVALUACIÓ

Per obtindre la qualificació d´apte en el curs cal assistir a la primera sessió presencial i almenys al 85% de les classes presencials. També has de superar la prova final en la convocatòria ordinària (al finalitzar el curs) o en l' extraordinària (setembre de 2013). Com a novetat aquest curs els matriculats en els cursos específics A i B podran accedir a una plataforma online i han de presentar una unitat didàctica, segons el model que s' indicarà durant el curs.

CSI·F denuncia que la introducció de la plataforma online en els cursos específics A I B ha implicat una reducció de les classes presencials, passant de les 28 hores presencials contemplades en l'última convocatòria a sols 10 hores presencials en la convocatòria de 2013. La incorporació de la formació online és positva però en cap moment pot substituir el treball que fa un professor a classe. Pots llegir la notícia en la prensa >>

PROCÉS DE MATRÍCULA

El procés de matrícula és el mateix que per a altres cursos de formació permanent que imparteixen els CEFIRE:

1. Fas la preinscripció en un dels cursos oferits. Termini fins el 6 de gener .
  2. Una vegada finalitzat el període de matrícula cal que confirmes que encara vols assistir. Termini a partir del 9 de gener i fins el 27 de gener.
    Si apareixes exclòs tens 10 dies hàbils per reclamar des de la data de publicació del llistat provisional.
  3. Comproves si has sigut seleccionat en el llistat definitiu d'admesos que es publicarà el 31 de gener.

IMPORTANT: matricula´t el més prompte possible, l´ordre de matrícula condiciona la llista final d'admesos. També volem recordar-te que la convocatòria especifica clarament que sols et pots matricular d'un curs. En cas de voler canviar el curs, quan intentes inscriure't a un altre curs la web t'enviarà un correu electrònic amb un enllaç per poder renunciar al curs anterior, a fi de poder tramitar una nova inscripció.

Des de CSI·F som conscients de la dificultat que suposa per als docents entendre el Pla de Formació Lingüisticotècnica (PFLT) així que per finalitzar vos hem preparat un xicotet resum amb la intenció de respondre als dubtes que habitualment ens consulteu:

Més informació:

Si quieres resolver tus dudas, pregunta en nuestro Facebook y nuestro Twitter

CSIF, sindicato despolitizado al servicio del docente

+info en nuestra nueva web: http://www.csi-f.es/es/sector/ensenanza/ambito/comunidad-valenciana

Afiliarse a CSIF es rentable. Pasos para afiliarse:
1) Descarga e imprime la solicitud (pincha aquí
)
2) Rellénala con tus datos personales y bancarios.
3) Tráela a cualquier sede de la Comunitat Valenciana para conocernos personalmente,
envíanosla escaneada por e-mail, o mándala a uno de estos faxes:
- Alicante: C/ Virgen del Socorro, 60 1º C. Fax: 965269454 e-mail: ense03@csi-f.es
- Castellón: C/ Onda, 7 bajo. Fax: 964341992. e-mail: ense12@csi-f.es
- Valencia: C/ Gibraltar, 11 Fax: 963153394 e-mail: ensecv@csi-f.es

Los textos elaborados por el Sector de Enseñanza de CSIF Comunitat Valenciana están protegidos bajo Licencia Creative Commons Atribución-NoComercial-SinDerivadas 3.0 Unported