Oberta la matrícula per als cursos del Pla de Formació Lingüisticotècnica: Capacitació, Diploma de Mestre, i cursos de nivell
20 de Octubre de 2011

CSI·F informa:

Conselleria ha obert ja el termini de matrícula per als cursos que permeten obtindre el Certificat de Capacitació en Valencià, el Diploma de Mestre en Valencià i el Certificat de Capacitació en Llengües estrangeres.

DURACIÓ DEL CURS

Els cursos comencen la setmana del 9 al 13 de gener i finalitzen el 30 d´abril. El lloc on s´imparteix el curs i l´horari -2:30 minuts un dia a la setmana- es poden consultar quan tries un curs concret del CEFIRE per matricular-te. Cal revisar aquesta informació una vegada s´hagen publicat els llistats definitius per si es produeix algun canvi.

AVALUACIÓ

Per obtindre la qualificació d´apte en el curs cal assistir almenys al 85% de les classes i superar la prova final en la convocatòria ordinària (19 de Maig de 2012) o la extraordinària (15 de setembre de 2012).

PROCÉS DE MATRÍCULA

El procés de matrícula és el mateix que per a altres cursos de formació permanent que imparteixen els CEFIRE:

1. Fas la preinscripció en un dels cursos oferits. Termini del 19 d´octubre al 13 de novembre.
  2. Una vegada finalitzat el període de matrícula cal que confirmes que encara vols assistir. Termini del 28 de novembre al 9 de desembre.
  3. Comproves si has sigut seleccionat en el llistat provisional d´admesos. Si apareixes exclòs tens 10 dies hàbils per reclamar. Data de la publicació del llista provisional: 12 de desembre.

Accedeix a la pàgina de matrícula fent clic ací >>

IMPORTANT: matricula´t el més prompte possible: l´ordre de matrícula condiciona la llista final d´admesos. També volem recordar-te que la convocatòria especifica clarament que sols et pots matricular d´un curs. Des de CSI·F hem comprovat que el sistema informàtic del CEFIRE permet matricular-te en més d´un curs. No et recomanem fer-ho perquè et poden anular la inscripció i matrícula encara que ja hages començat les classes.

REQUISITS

És requisit imprescindible per a poder matricular-se en un curs estar destinat en un centre docent de la Comunitat Valenciana que impartisca ensenyances reglades no universitàries (concertat o públic). Des de CSI·F hem comprovat que el sistema informàtic del CEFIRE permet matricular-se al personal sense servicis però la convocatòria és molt clara en aquest punt: si no esteu en actiu vos exclouran posteriorment.

A més cal complir una sèrie de requisits acadèmics per poder matricular-se en cada curs. Podeu consultar la llista completa per a cada curs en aquesta pàgina:

Consulta els requisits acadèmics per a cada curs >>

També vos recomanem consultar el text de la convocatòria fent clic ací >>

Des de CSI·F som conscients de la dificultat que suposa per als docents entendre el Pla de Formació Lingüisticotècnica (PFLT) així que per finalitzar vos hem preparat un xicotet resum amb la intenció de respondre als dubtes que habitualment ens consulteu:

CONSULTA LA GUIA DEL PFLT FENT CLIC ACÍ >>

Si quieres resolver tus dudas, pregunta en nuestro Facebook y nuestro Twitter

CSIF, sindicato despolitizado al servicio del docente

+info en nuestra nueva web: http://www.csi-f.es/es/sector/ensenanza/ambito/comunidad-valenciana

Afiliarse a CSIF es rentable. Pasos para afiliarse:
1) Descarga e imprime la solicitud (pincha aquí
)
2) Rellénala con tus datos personales y bancarios.
3) Tráela a cualquier sede de la Comunitat Valenciana para conocernos personalmente,
envíanosla escaneada por e-mail, o mándala a uno de estos faxes:
- Alicante: C/ Virgen del Socorro, 60 1º C. Fax: 965269454 e-mail: ense03@csi-f.es
- Castellón: C/ Onda, 7 bajo. Fax: 964341992. e-mail: ense12@csi-f.es
- Valencia: C/ Gibraltar, 11 Fax: 963153394 e-mail: ensecv@csi-f.es

Los textos elaborados por el Sector de Enseñanza de CSIF Comunitat Valenciana están protegidos bajo Licencia Creative Commons Atribución-NoComercial-SinDerivadas 3.0 Unported