CSIF exigeix, de nou, el tancament immediat de l'Edifici Municipal Vetlladores per contagis de Covid-19
03 de Mayo de 2021

La Central Sindical Independent i de Funcionaris (CSIF), sindicat més representatiu en les administracions públiques, denunciava ja el 28 d'abril la falta de mesures preventives enfront de la Covid-19 en l'Edifici Municipal Vetlladores, pertanyent a l'Ajuntament de Sant Feliu de Guíxols (Girona), en el qual quatre treballadors d'un mateix despatx estaven confinats per Covid-19.

Avui dia, l'Ajuntament no ha pres cartes en l'assumpte, ni ha adoptat les mesures oportunes per a controlar el contagi entre els treballadors. “En aquest edifici hi ha treballant més de 20 persones, a les quals ni se'ls ha avisat ni informat, ni se'ls està protegint, amb el que estan indignats, i viuen en un continu estat d'angoixa i por davant la falta de mesures de l'Ajuntament enfront d'aquests contagis”.

Per tot això, CSIF ha remès un nou escrit a l'alcalde de Sant Feliu de Guíxols, Carles Motas, on li exigeixen el tancament immediat d'aquest edifici fins a la seva desinfecció total, que es realitzin les proves PCR a tots els treballadors, la posada en marxa del teletreball, fins a la confirmació de negatius en aquestes proves, i que, immediatament, es posi en coneixement del Comitè de Prevenció i de la Mútua de Prevenció el succeït, cosa que no ha fet.

(S'adjunta escrit remès a l'alcalde de Sant Feliu de Guíxols)