CSIF es concentra de nou per una educació més segura
10 de Noviembre de 2020

CSIF es concentra de nou per una educació més segura

La Central Sindical Independent i de Funcionaris (CSIF), sindicat més representatiu en les administracions públiques, es concentra avui a Tarragona, al costat dels altres sindicats amb representació en l'Educació catalana (a excepció de ASPEPC/SPS), per una educació més segura, davant els Serveis Territorials de Tarragona, a les 17.30h.

CSIF ha sol·licitat, des d'abans de l'inici de curs, una sèrie de mesures perquè es garanteixin les màximes mesures de seguretat tant per a l'alumnat com per a tota la comunitat educativa, mesures que encara no compleix la Generalitat tot i que aquest dissabte informaven que les escoles catalanes comptabilitzen 2.606 grups estables confinats -un 3,62% del total- i sis centres tancats per brots de coronavirus.

CSIF reivindica menys ràtios, més personal, test massius periòdics per a tota la comunitat educativa per a detectar i aïllar els positius de manera precoç, tasques de teletreball i de suport per als docents, personal de suport i personal d'administració i serveis (PAS) que en el seu moment es van considerar personal de risc i per als que convisquin amb persones vulnerables i incorporar als majors de 55 anys en el grup de persones de risc.