CSIF resisteix i manté la seva representació en les eleccions sindicals d'ensenyament a Tarragona
13 de Marzo de 2019

La Central Sindical Independent i de Funcionaris (CSIF), sindicat més representatiu en les administracions públiques, resisteix i es manté present en la Junta de Personal de Tarragona.

Amb una participació del 44,33%, CSIF aconsegueix mantenir-se amb 2 representants sindicals mentre sindicats que semblaven fortament consolidats, com ANPE i UGT, desapareixen en perdre la seva representació i CCOO perd la meitat dels seus delegats. Els sindicats que s'han mogut entre dues aigües a nivell nacional i autonòmic han pagat el desgast i descoratjament dels seus votants.

La independència del sindicat, la seva dedicació i servei als docents catalans han permès mantenir la seva presència al contrari del que ha succeït amb altres forces que han perdut la seva representació en circumscripcions en les quals semblaven ser més fortes. ANPE perd el seu feu històric també a Lleida.

CSIF remarca que “en els pròxims 4 anys lluitarem per continuar treballant, sota un prisma independent, per a consolidar-nos i aconseguir estendre'ns a altres circumscripcions en les que encara no estem presents. El treball dels delegats en els centres docents ha estat la clau per a poder mantenir la nostra presència en unes circumstàncies difícils.”