Atac a la immersió lingüística?
11 de Mayo de 2015

JA N'HI HA PROU!

Una vegada més! Això és indignant. No sé si és la manca d'informació, la necessitat de tapar els ulls de la societat, la fal·lera per fer desaparèixer una llengua viva i rica.

No puc creure, o no vull creure, que el govern de l'Estat no reconegui que a les escoles catalanes s'aprèn la llengua castellana, i que l'escolarització en català no comporta cometre un sacrilegi! Aquesta és la llengua nostra, tan semblant a la castellana...

Qui renuncia a la llengua de l'Estat? I en canvi, qui vol ignorar la llengua pròpia d'una comunitat? Ja n'hi ha prou!

Mares i pares, no tingueu por...I ho diré en castellà: "El saber no ocupa lugar". Deixeu que els vostres fills aprenguin i creixin amb la llengua catalana, perquè els enriquirà, els obrirà portes socials i laborals. I no patiu pel castellà, que no només s'ensenya i s'aprèn a l'escola, sinó que, a més, és la llengua dels patis dels centres educatius i de molts carrers de Catalunya.

No us deixeu emportar pels corrents de sempre. Siguem capaços d'evolucionar.

Cliqueu l'enllaç a l'article que m'ha inspirat!

Rigau insiste en que las matriculaciones son "irreversibles" pese a la maniobra de Wert: La consellera de Enseñanza de la Generalitat de Catalunya recalca que los alumnos se inscribirán en los colegios en junio, a pesar de que el Gobierno haya pedido un nuevo periodo de matriculación en el que el castellano sea lengua vehicular. Enllaç a la notícia a "Público".

Atac a la immersió lingüística? President Mas: "S'està intentant alterar el consens social de la llengua amb actuacions injustes, deshonestes i inútils"