JA ESTEM FARTS!!!!
08 de Julio de 2014

JA ESTEM FARTS!!!!

"La Generalitat sotmetrà els seus funcionaris a una avaluació continuada del compliment dels objectius que es fixaran per a cada lloc de treball, segons ha avançat la secretària d'Administració i Funció Pública, Meritxell Masó ( amb un sou anual de 80.000€)". Aquesta notícia apareixia al diari AVUI el 28 de juny d’enguany.

Treballadors i Treballadores públics un i altre cop menyspreats.

L'única administració pública de tot l’estat espanyol que no ha pagat sencera la paga extra de l’estiu i aquí no passa res i el 2015 ja veurem. Una administració que no ha canviat pràcticament res de la seva estructura després de la llarga crisi que patim. Consells Comarcals que segueixen, Consorcis on s’han col·locat els de la corda que segueixen igual que totes les empreses públiques. Això sí, s’han venut patrimoni per tal de tapar forats i algú segurament s’ha fet d’or amb les comissions.

Les Conselleries són pròpies d’estudi antropològic on, per anar a la planta del Conseller (no té despatx; té una planta sencera) i Directors Generals, sempre al dalt en un sentit de domini sobre els treballadors, si vols accedir has de tenir un permís o bé saber la clau de l'ascensor exclusiu. Tot això i molt més, d’empreses piramidals, on els caps manen i ja està, impropi d’empreses dinàmiques, democràtiques i publiques pagades per tots els ciutadans.

I vés per on després de retallar-nos per tot arreu ara diuen que han d’avaluar a tots els treballadors i treballadores públics. Avaluar tots els treballadors públics?

Potser caldria també avaluar els caps i més caps, avaluar els centenars d’assessors, avaluar les subvencions milionàries als mitjans de comunicació, avaluar la nul·la gestió dels recursos humans, avaluar la no promoció interna, avaluar les no oposicions, avaluar perquè hi ha milers d’interins, avaluar els contractes de les empreses que donen servei a la Generalitat, avaluar els alliberats sindicals que fa anys que no se sap res d’ells, avaluar subvencions i "canvis de cromos" amb els sindicats i un llarg llistat d’avaluacions que l’administració núvol saber res.

Dintre del procés de canvi que estem vivint cal canviar tot això i molt més, SOM ELS TREBALLADORS PÚBLICS els que tenim la possibilitat de fer-ho, som nosaltres els que fem funcionar l’administració ( policies, funcionaris de presons, metges, mestres, bombers, jutges, arquitectes, conserges, administratius, etc., etc.,etc.). Hem de dir prou i iniciar el canvi.

SI TU NO HO FAS ALTRES HO FARAN PER TU

RESOLUCIÓ EMO/1577/2014, DE 17 DE JUNY, PER LA QUAL ES DONA PUBLICITAT A SUBVENCIONS CONCEDIDES PEL DEPARTAMENT D’EMPRESA I OCUPACIÓ DURANT L’ANY 2013

(DOGC, Núm. 6659-8.7.2014)

Beneficiari: Confederació Obrera Nacional de Catalunya, CONC.

Crèdit pressupostari: IU0101 D/482002000/1210/0000.

Import: 1.093.783,42 euros.

Finalitat: ajuts participació institucional dels agents socials.

Data conveni: 15 de novembre de 2013.

Beneficiari: Confederació Obrera Nacional de Catalunya, CONC.

Crèdit pressupostari: IU0101 D/484001000/1210/0000.

Import: 231.380,63 euros.

Finalitat: projecte acreditacions professionals 2013.

Total CCOO: 1.325.164,05 €

Beneficiari: Unió General de Treballadors de Catalunya, UGT.

Crèdit pressupostari: IU0101 D/482002000/1210/0000.

Import: 1.050.893,52 euros.

Finalitat: ajuts participació institucional dels agents socials.

Data conveni: 15 de novembre de 2013.

Beneficiari: Unió General de Treballadors de Catalunya, UGT.

Crèdit pressupostari: IU0101 D/484001000/1210/0000.

Import: 232.506,81 euros.

Finalitat: projecte acreditacions professionals 2013.

Data conveni: 11 de desembre de 2013.

Total UGT: 1.283.400,33€

Beneficiari: Central Sindical Independent i de Funcionaris CSI·F

Import: 0 €

Només un comentari: entenem ara la velocitat en firmar coses d’aquests sindicats?