CSI-F Catalunya denuncia un nou atac cap als treballadors públics
20 de Noviembre de 2013

Davant les declaracions del conseller d'Economia, Mas Collell, des de CSI-F no podem més que mostrar la nostra més enèrgica repulsa davant aquest nou atac als treballadors públics.

CSI-F vol denunciar que des de l'any 2010 els treballadors públics estan patint retallades contínuament, no tan sols a nivell econòmic sinó també en temes socials (FAS, pla de pensions, etc.) A més, l'acumulació de l'IPC en aquests anys, que no s'ha aplicat, fa que el total de retallades sigui gairebé un 30%.

A això cal sumar-li els interins retallats o directament acomiadats, més els que seguiran properament amb els anunciats concursos de trasllats que converteixen aquest dret en una eina de l'Administració per amortitzar places.

I mentre segueixen retallant pagues als treballadors públics l'impost de successions (que per si sols suposa més diners) segueix oblidat i es continua dilapidant en despeses de difícil comprensió en la situació en què estem.

Mentrestant, els treballadors públics continuen demostrant la seva professionalitat i malgrat retallades econòmiques, socials i de mitjans, sanitaris, ensenyants, bombers, etc., continuen donant cada dia el millor de si mateixos perquè els serveis públics funcionin.

Ver Galería