El Govern abonará l’increment salarial de 2020 a la nómina de març
27 de Marzo de 2020

El Govern abonará l’increment salarial de 2020 a la nómina de març

El Govern català ha confirmat a la Central Sindical Independent i de Funcionaris (CSIF), que la setmana passada hi havia planificada la sessió del Parlament que havia de convalidar i aprovar el Decret Llei sobre increment salarial 2020 i retorn paga extra d'enguany del personal de la Generalitat. Aquell Ple no es va poder celebrar per la crisi del coronavirus, i ahir, dia 26, va vèncer el termini per aprovar el decret llei.

En aquest sentit, el Govern tornarà a tramitar aquest decret llei tan bon punt tingui la certesa que el Parlament disposi dels mecanismes telemàtics per poder celebrar plens o que aquest torni a la normalitat com a conseqüència de la fi de la crisi sanitària.

Tanmateix el Govern ens ha informat que -al igual que a la nòmina del mes de febrer es va fer efectiu el pagament amb efectes retroactius a 1 de gener d’aquest any- a la nòmina d’aquest mes de març també s'ha fet l’esmentat augment.

CSIF valora positivament aquesta informació aportada pel Govern, més encara en la situació d’incertesa actual però, malgrat això, no ens oblidem de les pagues extraordinàries pendents, així com de la resta de drets laborals perduts.

Barcelona 27 de març de 2020