NO ENS ABAIXARAN EL SALARI... almenys de moment
CSIF demana explicacions a Govern davant les informacions

sobre la baixada salarial dels empleats públics: L'important ara és vèncer la pandèmia
24 de Marzo de 2020

Els / les empleats públics encara esperen reforços i mitjans materials i ho estan pagant amb la seva salut.

CSIF exigeix ​​al Govern cetral endurir el Decret d'alarma per frenar el coronavirus

La Central Sindical Independent i de Funcionaris (CSIF), sindicat més representatiu en les administracions públiques i amb presència creixent en el sector privat, ha demanat explicacions al Govern central davant les informacions publicades sobre una possible baixada de el 2 per cent en les retribucions dels empleats públics per afrontar la situació econòmica derivada de la pandèmia.

El sindicat ha rebut centenars de missatges i consultes per part de treballadors i treballadores que ens traslladen la seva indignació davant aquesta possibilitat. Teballadors de tots els racons de l'administració que garanteixen el funcionament de l'Estat recorden al Govern central que s'estan deixant literalment la salut aquests dies per atendrea la població -Espanya és el país que pitjor protegeix els seus sanitaris, que ja suposen el 12 per cent dels contagis-.

Funció Pública s'ha posat en contacte amb CSIF assegurant que el Govern central no té previst realitzar aquesta baixada de sou. CSIF espera que el Govern central faci públic que no es realitzarà aquesta abaixada per tranquilitzar al funcionariat i als interins.

Tarragona 24 de març de 2020