CSIF demana a Educació que reforci les plataformes on line per garantir l'atenció dels alumnes confinats
18 de Marzo de 2020

Les plataformes educatives on line de les CC.AA registren col·lapses per l'excés de trànsit

CSIF va reclamar el passat dia 12 que cap docent hagués d'anar al seu centre, hem d'adaptar els calendaris escolars, respecte a les avaluacions, i retallar continguts en proves d'accés a la Universitat.

La Central Sindical Independent i de Funcionaris (CSIF), sindicat més representatiu en les administracions públiques, reclama a les autoritats educatives de Catalunya que disposin dels recursos necessaris per reforçar les plataformes on line habilitades per garantir l'atenció dels alumnes confinats en els seus domicilis i evitar el col·lapse dels programes.

Demanem que, duri el que duri aquesta situació, es garanteixi que cap docent acudeixi al seu centre de treball perquè està habilitada l'educació telemàtica des del seu domicili, que es replantegin les avaluacions, adaptant els calendaris (fins i tot reduint el contingut de les proves d'accés a la Universitat) i que es posin a disposició de les comunitats autònomes totes les plataformes del Ministeri d'Educació per donar suport a la demanda de dades i evitar col·lapses.

El professorat està mantenint la seva activitat docent adaptat a la nova metodologia, amb iniciatives que van més enllà dels recursos de l'administració, per tenir contacte directe amb els seus alumnes i intentar que el rendiment acadèmic es vegi el menys afectat possible.