CONCENTRACIÓN CP LLEDONERS
Cerca de 300 funcionarios se concentraron el pasado jueves dia 10 en una concentración, convocada por CSIF y resto de OOSS, frente al centro penitenciario de Lledoners en apoyo a los cuatro compañeros injustamente expedientados/apartados del servicio.
13 de Diciembre de 2020

Avui totes i tots els presents volem donar el nostre recolzament a Juan Carlos, Gregori, Ubald i Ivan companys que han patit l’acció bruta i miserable d’una Secretaria que cada cop viu mes allunyada i d’esquenes a un col·lectiu amb un tarannà exemplar.

Una professionalitat fora de qualsevol dubte excepte pels inquisidors/es que ocupen els despatxos de la flamant nova seu del Districte de la Zona Franca.

El Sr. Calderó no ha escatimat mitjans al seu abast per portar a terme la filtració a la premsa, de forma maliciosa e intencionada, de l’obertura de expedient, suspensió cautelar i posterior trasllat a la fiscalia d’uns fets presumptes i que a dia d’avui deixen molts interrogants al respecte i que de ben segur l’acció de la justícia deixarà sense efecte.

L’Administració vulnera flagrantment amb un comunicat arbitrari un dels principals drets constitucionals, la presumpció d’innocència. Avui som tots els treballadors i treballadores els qui exigim respecte i la garantia dels nostres drets. Junts

Una actuació portada a terme per companys d’un departament, que no oblidem va ser reconegut amb una menció per la Mercè per la seva tasca i professionalitat, que va evitar danys mes greus.

Però el mal ja està fet, i novament la taca sobre la honorabilitat i professionalitat del nostre col·lectiu queda entredita. El conjunt de treballadores i treballadors penitenciaris portem anys patint el desprestigi, oblit i humiliacions per part de qui es suposa ha de defensar-nos.

Motivacions polítiques o la pressió de grups aliens a la nostra Institució embruten la gran tasca portada a terme dins de les presons catalanes.

El nostre missatge avui es clar i unitari, als quatre companys, a la resta de companys/es de Lledoners i als de qualsevol altre recinte penitenciari de Catalunya, avui han estat ells, demà pot ser qualsevol altre. No esteu sols¡¡

Potser avui posem la primera pedra d’una lluita contra els tirans que governen el nostre destí, laboral i familiar.

Una Secretaria i Sots direccions incapaços de escoltar als seus treballadors. Que ni tan sols en la pitjor situació sanitària viscuda han estat propers i encara avui en dia escatimen mesures de prevenció posant així en greu risc la nostra salut i la de les nostre famílies.

PELS NOSTRES COMPANYS

PER LA NOSTRA DIGNITAT