CONVOCATORIA D'INTERINS - PUBLICACIÓ DE LES LLISTES PROVISIONALS
11 de Mayo de 2018

CONVOCATORIA D'INTERINS (curs 2018-2019)

11.05.2018 - PUBLICACIÓ DE LES LLISTES PROVISIONALS DE PERSONES ADMESES I EXCLOSES (enllaç)

Requisits

El termini per reclamacions està obert durant set dies naturals comptadors des de l'endemà del dia en què es facin públiques les llistes provisionals per tals que les persones interessades puguin formular-hi les reclamacions que considerin pertinents, que seran estimades o desestimades per aquesta Direcció General mitjançant la resolució per la qual es faran públiques les llistes definitives.

Documentació a presentar

Documentació necessària per esmanar el motiu de la reclamació.

Models:

Documents relacionats amb el tràmit:

Termini màxim

Set dies naturals

Lloc

Llevat que la normativa reguladora aplicable estableixi el contrari, podeu presentar documents adreçats als òrgans de l’Administració autonòmica a qualsevol de les seves oficines de registre.

També els podeu presentar als registres oficials dels consells insulars i dels municipis adherits al Conveni marc d’oficines integrades.

Trobareu les adreces de totes aquestes oficines aquí

[http://www.caib.es/sacmicrofront/contenido.do?idsite=567&cont=18436&lang=ca]

A més, també podeu enviar la documentació per correu postal. En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l’oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l’hora exacta en què s’ha efectuat el registre, dades que també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.

Òrgan competent per a la tramitació

Direcció General de Personal Docent

Contacte

Servei o Secció responsable

Direcció General de Personal Docent

C/ del Ter, 16, Ed. Alexandre Rosselló Pastors (Polígon de Son Fuster, 1a planta). Tel.: 971177800 - Fax: 971176896